blogspot visitor

welkom




Saturday, November 26, 2005

expo

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha schat. Nog gauw even gekeken voor ik ga slapen. Mooie circusfoto's !! En die zelfportretten zijn ook goed, al vind ik de uitdrukking op je gezicht van die eerste foto nogal versteend. Ik herken er 'mijn Anke' niet in.
De foto van ons gezin is iets waar ik de neiging van zou hebben om te zeggen dat ik hem niet zo mooi vind, maar ik weet vanuit welke positie ik dat zeg. Ik wil als moeder graag dat iedereen er perfect en bloedmooi ( want dat vind ik jullie) op staat. Zo gezien vind ik Tenzin er niet zo mooi op staan en Ellen lijkt dikker dan ze nu nog is. Paul is leuk en ik ver op de achtergrond vind ik ook mooi. Maar als ik het volkomen objectief en niet subjectief bekijk dan is het gewoon een goede foto. Een met sfeer en actie en toch een bepaalde rust. De rust van de huiselijkheid.

Niet wanhopen schat, vertrouw er nu maar op dat je nog meer hele mooie foto's gaat maken. Ik wil je graag, op wat voor manier dan ook, daarbij helpen.

Liefs, je mama

2:52 PM  

Post a Comment

<< Home